Intrarea în Tecuci, ca după bombardament

Dezinteres total față de cetățeni: “șoseaua” ce străbate Cartierul Nicolae Bălcescu, aflată în administrarea Consiliului Local Tecuci

6 aprilie 2013 ·
Daniel Buchir, Noua Republică Tecuci
Acum câteva zile semnalam prezența gropilor din asfaltul aflat in zona centrala Tecuci. Nu s-a remediat problema, însă am vrut să facem o analiză generală a situației din diferite zone ale Tecuciului.

Este Jale!  Peste tot există probleme, mari probleme, în ceea ce privește gropile din asfalt, sau în unele locuri, asfaltul de lângă gropi! S-au remediat intr-adevar prin plombare 2 străzi principale pe care se desfășoară traficul greu înspre Galați. Ca la orice plombare, gropile nu sunt astupate până la nivelul străzii, ci mai sus, devenind denivelări. Niciodată nu am înțeles asta, deși am văzut de mai multe ori.  Dar să trecem mai departe. În afara celor 2 străzi, nimic. Dacă mergi pe străzi paralele celor principale, sau mai în adâncime, vei crede că ai ajuns după un bombardament.

 Însă, așa cum mi-a indicat un cetățean al Municipiului Tecuci, nicăieri nu este ca în cartierul Nicolae Bălcescu! Astăzi am fost să vad cu ochii mei însă ceea ce am găsit întrece orice închipuire. Mă pregătisem să fac câteva fotografii pentru a le arăta Consilierilor Locali la viitoarea Ședință din data de 08.04.2013 ce va avea loc în sala Primăriei, însă nu am știut ce să fotografiez. Așa ca am făcut un filmuleț, pe care am să il distribui Primarului, Viceprimarului, Consilierilor Locali și presei la ședința la care am făcut referire.

Intrarea în Tecuci,  cartierul Nicolae Bălcescu – un drum, dacă poate fi numit astfel, în administrarea Consiliului Local:

Lasă un răspuns

